Internet

Bankowość internetowa


Jest to nowoczesne a zarazem bezpieczne rozwiązanie umożliwiające stały dostęp do rachunku w dowolnym czasie. Intuicyjny interfejs, możliwość modyfikacji pulpitu bankowości przez Klienta i dopasowanie go do własnych potrzeb to jedynie część cech, które czynią naszą nowa bankowość internetowa Asseco EBP jedną z najlepszych w Polsce.

 Sposoby logowania oraz autoryzacji w Bankowości Detalicznej: 
 Aplikacja BS Go  Kod SMS
  Logowanie
  •  Wprowadzamy numer identyfikacyjny (identyfikator)
  • Wprowadzamy brakujące znaki z hasła (hasło maskowane)
  • System oczekuje na potwierdzenie logowania aplikacją BSGo
  • Wprowadzamy pin do aplikacji bądź wykorzystujemy czytnik linii papilarnych a następnie akceptujemy logowanie do systemu.
  • Wprowadzamy numer identyfikacyjny (identyfikator)
  • Podczas pierwszego logowania wprowadzamy tymczasowe hasło otrzymane wiadomością SMS, a następnie przypisujemy własne
  • W trakcie kolejnych logowań wprowadzamy brakujące znaki z hasła (hasło maskowane)
  Autoryzacja przelewów
  • Akceptacja przelewu aplikacją BSGo po ówczesnym prowadzeniu pinu.
  •  Pierwsza autoryzacja wywoła wysłanie za pośrednictwem SMS jednorazowego numeru PIN oraz wymusi jego zmianę
  • Kolejne autoryzacje będą wymagały wprowadzenia zdefiniowanego wcześniej PIN-u do podpisu oraz kodu SMS. Pin powinien zawierać od 4 do 8 cyfr.
 
Pamiętaj - Bank Spółdzielczy w Rykach nie świadczy usługi „wsparcia” klientom bankowości internetowej poprzez aplikacje wykorzystujące usługę pulpitu zdalnego.
 
 
BSGo foto
 
 
Aplikacja mobilna BSGo

Zyskaj mobilny, wygodny i bezpieczny dostęp do swojego konta. Pobierz aplikację BSGo i korzystaj z usług bankowych gdziekolwiek jesteś!
Aktywuj aplikację w banku i korzystaj z jej bogatych możliwości:
  • Obsługi rachunków (saldo, historia i szczegóły)
  • Składania przelewów (między własnymi rachunkami, na dowolne rachunki krajowe, podatkowe oraz walutowe), a także tworzenia zleceń stałych
  • Obsługi szablonów przelewów
  • Zakładania i zrywania lokat
  • Obsługi kredytów (saldo, szczegóły)
  • Bieżącego wglądu w informacje o zaciągniętych pożyczkach (historia, harmonogram, szczegóły)
  • Logowania PIN-em lub biometrycznie
  • Sprawdzania salda bez konieczności logowania do aplikacji
  • Odbierania powiadomień PUSH o zdarzeniach na rachunkach, jak również informacji wysyłanych przez Bank
  • Autoryzacji PIN-em operacji zleconych w mobilnym lub internetowym kanale banku