-
Bankowość elektroniczna
Bankowość internetowa
Jest to nowoczesne a zarazem bezpieczne rozwiązanie umożliwiające stały dostęp do rachunku w dowolnym czasie. Intuicyjny interfejs, możliwość modyfikacji pulpitu bankowości przez Klienta i dopasowanie go do własnych potrzeb to jedynie część cech, które czynią naszą nowa bankowość internetowa Asseco EBP jedną z najlepszych w Polsce. Filmy instruktarzowe znajdują się na stronie producenta (link zewnętrzny).
Sposoby logowania oraz autoryzacji w Bankowości Detalicznej: | |
Aplikacja BS Go | Kod SMS |
Logowanie | |
|
|
Autoryzacja przelewów | |
|
|
Przydatne informacje
Zyskaj mobilny, wygodny i bezpieczny dostęp do swojego konta. Pobierz aplikację BSGo i korzystaj z usług bankowych gdziekolwiek jesteś! Aktywuj aplikację w banku i korzystaj z jej bogatych możliwości:
- Obsługi rachunków (saldo, historia i szczegóły)
- Składania przelewów (między własnymi rachunkami, na dowolne rachunki krajowe, podatkowe oraz walutowe), a także tworzenia zleceń stałych
- Obsługi szablonów przelewów
- Zakładania i zrywania lokat
- Obsługi kredytów (saldo, szczegóły), bieżącego wglądu w informacje o zaciągniętych pożyczkach (historia, harmonogram, szczegóły)
- Logowania PIN-em lub biometrycznie
- Sprawdzania salda bez konieczności logowania do aplikacji
- Odbierania powiadomień PUSH o zdarzeniach na rachunkach, jak również informacji wysyłanych przez Bank
- Autoryzacji PIN-em operacji zleconych w mobilnym lub internetowym kanale banku
Informacje na temat obsługi aplikacji znajdują się na stronie producenta (link zewnętrzny).
Ściągnij aplikację mobilną BSGo aby aktywować BSGo Junior. Po zainstalowaniu aplikacji BSGo na telefonie automatycznie przekształci się ona w wersję BSGo Junior.
Aplikacja BSGo Junior została stworzona z myślą o młodzieży. Jest intuicyjna i wygodna w korzystaniu. Nie jest przeładowana zbędnymi funkcjami, co ułatwia korzystanie z niej. Język komunikacji w aplikacji jest zrozumiały dla nastolatków. Ważne jest, że aplikacja BSGo Junior dorasta razem z użytkownikiem. Gdy ten skończy 18 lat, następuje automatyczne przełączenie na profil dla dorosłego użytkownika. Fakt ten jest komunikowany zarówno młodemu użytkownikowi, jak i rodzicowi.
Dla nastolatków szczególnie ważna jest samodzielność w codziennym bankowaniu i dokonywaniu pierwszych transakcji płatniczych. W związku z tym, że młody Klient nie posiada jeszcze dochodów, powinien mieć możliwość sprawnego zasilenia konta. Kluczową funkcją aplikacji dedykowanej młodzieży jest więc prośba o przelew lub kieszonkowe, wsparta komunikacją push. Nie mniej istotne są również opcje doładowania telefonu, szybkich płatności BLIK, czy też funkcja wirtualnej skarbonki.
BSGo Junior to korzyści dla dziecka
BSGo Junior to korzyści dla rodzica
Wprowadź nastolatka w świat finansów z kontem Pol-Konto Junior+ za 0 zł w Banku Spółdzielczym w Rykach.
Więcej informacji o aplikacji na stronie producenta (link zewnętrzny)
Celem usługi jest zapewnienie klientowi możliwości blokady dostępu do bankowości elektronicznej
(zastrzeżenia dostępu) w sposób niewymagający kontaktu z infolinią banku.
Rozmowa z Wirtualnym asystentem jest prosta i przypomina rozmowę z konsultantem.
Jak rozmawiać z Wirtualnym asystentem?
• rozmawiaj z nim w naturalny sposób, jak z człowiekiem
• VoiceBOT ma również swoje ograniczenia: nie słucha, kiedy do Ciebie mówi, więc poczekaj aż skończy
swoją wypowiedź
• udzielaj krótkich, ale konkretnych informacji
• nie używaj skomplikowanych słów
• nie ujawniaj danych osobowych
• jeśli nie usłyszysz lub nie zrozumiesz pytania, poczekaj – powtórzy je
• pozwól mi się wypowiedzieć - nie przerywaj wypowiedzi Wirtualnemu asystentowi
• wirtualny asystent cały czas się uczy, więc jeśli nie rozumie Twojej wypowiedzi, to staraj się ją
sformułować inaczej – użyj synonimu
Wirtualny asystent może Cię nie zrozumieć, jeśli:
• mówisz zbyt cicho lub niewyraźnie
• mówisz szybko
• w tle słychać szumy, hałasy
• kilka osób mówi jednocześnie
Uwaga: Nasz wirtualny asystent nie zapyta Cię o dane służące do logowania i autoryzacji. Pod żadnym
pozorem nie podawaj tych danych w rozmowie.