Skip to main content
  • Visa Mobile

    Visa Mobile

    Dlaczego warto?

    • Najszybszy sposób na płatności internetowe
    • Wygoda- wystarczy tylko Twój numer telefonu
    • Najwyższe standardy bezpieczeństwa gwarantowane przez Visa

    Z jakimi kartami działa Visa Mobile?

    • Usługa jest dostępna dla wszystkich kart Visa wydawanych w Zrzeszeniu

    visa mobile bps banner 700x200 v1 line 2


    Jak zacząć korzystać z Visa Mobile?

    • Ściągnij na swój telefon aplikację Visa Mobile (dostępna zarówno w sklepie Apple jak i Google)
    • Zarejestruj się w Visa Mobile (postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji)
    • Dodaj kartę Visa wydaną w BPS lub dowolnym Banku Spółdzielczym (postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji)
    • To wszystko! Twoja karta jest już gotowa do użycia w Visa Mobile.

    Jak płacić Visa Mobile?

    • Podczas wyboru sposobu płatności za swoje zakupy internetowe, szukaj Visa Mobile
    • Po wybraniu Visa Mobile jako sposobu płatności, podaj swój numer telefonu
    • Autoryzuj transakcję w aplikacji Visa Mobile
    • Gotowe! Historię transakcji Visa Mobile znajdziesz w aplikacji

    Dowiedz się o bezpieczeństwie Visa Mobile

    • Bezpieczeństwo korzystania z Visa Mobile zgodnie z najwyższymi standardami zapewnia Visa. Dzięki tokenizacji, prawdziwe dane Twojej karty nie są przekazywane do sklepu.

    visa mobile bps banner 700x200 v1


    Gdzie mogę płacić Visa Mobile?

    • Płatności Visa Mobile dostępne są w wybranych sklepach oraz u wybranych operatorów płatności internetowych. Lista cały czas się powiększa, szukaj Visa Mobile w momencie finalizacji transakcji.
     

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Rykach

    Centrala Banku

    ul. Warszawska 23
    08-500 Ryki
    woj. lubelskie

    tel.:  81 865 24 37

    Centrala i Oddział w Rykach

    ul. Warszawska 23, 08-500 Ryki
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Centrala Banku
    tel. 81 865 24 37


    Godziny pracy Centrali:
    poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30


    Oddział w Rykach
    tel. 81 865 26 20


    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek 8.45 – 16.30
    wtorek – piątek 8.00 – 15.45

    Oddział w Kłoczewie

    ul. Długa 67
    08-550 Kłoczew
    tel: 25 754 31 56

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Oddział w Stężycy

    ul. Podwale 2
    08-540 Stężyca
    tel: 81 866 30 05

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 16:00

    Filia w Nowodworze

    Nowodwór 71A
    08-503 Nowodwór
    tel: 81 888 12 38

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Filia w Ułężu

    Ułęż 168
    08-504 Ułęż
    tel: 81 866 79 03

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Punkt Kasowy w Rykach

    ul. Wyczółkowskiego 10 a
    08-500 Ryki
    tel: 81 865 30 17

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:00