Skip to main content
  • Rachunek powierniczy zamknięty

    Rachunek powierniczy zamknięty

    Dla kogo

           Dla developerów

    Przeznaczenie

    • do gromadzenia środków pieniężnych wpłacanych przez nabywców na poczet nabycia lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego, z którego wypłata zdeponowanych środków następuje jednorazowo, po przeniesieniu na nabywcę prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego
    • rachunek prowadzony jest zgodnie z Ustawą o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego z dnia 16 września 2011 r.

    Korzyści dla dewelopera

    • wzrost wiarygodności na rynku i w oczach potencjalnych nabywców
    • wzrost wiarygodności kredytowej w banku
    • zapewnia weryfikację przedsięwzięcia deweloperskiego
    • rozliczenie budowy zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi
    • pozwala spełnić wymogi ustawowe

    Korzyści dla finansującego

    • zapewnia weryfikację przedsięwzięcia deweloperskiego
    • zapewnienie pełnego bezpieczeństwa środków Nabywców przez cały okresu budowy
    • wsparcie Banku w nadzorze realizacji inwestycji deweloperskiej
    • zabezpieczenie środków pieniężnych przed upadłością lub postępowaniem egzekucyjnym dewelopera

    Powiernik

           Posiadacz rachunku, uprawniony do dysponowania środkami pieniężnymi na rachunku powierniczym (deweloper)

    Powierzający

           Deponujący środki pieniężne na rachunku powierniczym - na podstawie Umowy deweloperskiej zawartej z Powiernikiem (finansujący)

    Waluta

           PLN

    Wpłaty

           Wyłącznie przez Powierzającego wynikające z umowy deweloperskiej

    Wypłaty

           Jednorazowo po przedłożeniu aktu notarialnego przenoszącego na nabywcę prawo odrębnej własności

    Bank Spółdzielczy w Rykach

    Centrala Banku

    ul. Warszawska 23
    08-500 Ryki
    woj. lubelskie

    tel.:  81 865 24 37

    Centrala i Oddział w Rykach

    ul. Warszawska 23, 08-500 Ryki
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Centrala Banku
    tel. 81 865 24 37


    Godziny pracy Centrali:
    poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30


    Oddział w Rykach
    tel. 81 865 26 20


    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek 8.45 – 16.30
    wtorek – piątek 8.00 – 15.45

    Oddział w Kłoczewie

    ul. Długa 67
    08-550 Kłoczew
    tel: 25 754 31 56

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Oddział w Stężycy

    ul. Podwale 2
    08-540 Stężyca
    tel: 81 866 30 05

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 16:00

    Filia w Nowodworze

    Nowodwór 71A
    08-503 Nowodwór
    tel: 81 888 12 38

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Filia w Ułężu

    Ułęż 168
    08-504 Ułęż
    tel: 81 866 79 03

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Punkt Kasowy w Rykach

    ul. Wyczółkowskiego 10 a
    08-500 Ryki
    tel: 81 865 30 17

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:00