Skip to main content
  • Bankowość elektroniczna

    Bankowość elektroniczna

    Bankowość internetowa


    Jest to nowoczesne a zarazem bezpieczne rozwiązanie umożliwiające stały dostęp do rachunku w dowolnym czasie. Intuicyjny interfejs, możliwość modyfikacji pulpitu bankowości przez Klienta i dopasowanie go do własnych potrzeb to jedynie część cech, które czynią naszą nowa bankowość internetowa Asseco EBP jedną z najlepszych w Polsce. Filmy instruktarzowe znajdują się na stronie producenta (link zewnętrzny).

     Sposoby logowania oraz autoryzacji w Bankowości Detalicznej: 
     Aplikacja BS Go  Kod SMS
      Logowanie
    •  Wprowadzamy numer identyfikacyjny (identyfikator)
    • Wprowadzamy brakujące znaki z hasła (hasło maskowane)
    • System oczekuje na potwierdzenie logowania aplikacją BSGo
    • Wprowadzamy pin do aplikacji bądź wykorzystujemy czytnik linii papilarnych a następnie akceptujemy logowanie do systemu.
    • Wprowadzamy numer identyfikacyjny (identyfikator)
    • Podczas pierwszego logowania wprowadzamy tymczasowe hasło otrzymane wiadomością SMS, a następnie przypisujemy własne
    • W trakcie kolejnych logowań wprowadzamy brakujące znaki z hasła (hasło maskowane)
      Autoryzacja przelewów
    • Akceptacja przelewu aplikacją BSGo po ówczesnym prowadzeniu pinu.
    •  Pierwsza autoryzacja wywoła wysłanie za pośrednictwem SMS jednorazowego numeru PIN oraz wymusi jego zmianę
    • Kolejne autoryzacje będą wymagały wprowadzenia zdefiniowanego wcześniej PIN-u do podpisu oraz kodu SMS. Pin powinien zawierać od 4 do 8 cyfr.
     
    Pamiętaj - Bank Spółdzielczy w Rykach nie świadczy usługi „wsparcia” klientom bankowości internetowej poprzez aplikacje wykorzystujące usługę pulpitu zdalnego.
     
     
    BSGo foto
     
     

    Przydatne informacje

    Aplikacja mobilna BSGo

    Zyskaj mobilny, wygodny i bezpieczny dostęp do swojego konta. Pobierz aplikację BSGo i korzystaj z usług bankowych gdziekolwiek jesteś! Aktywuj aplikację w banku i korzystaj z jej bogatych możliwości:

    • Obsługi rachunków (saldo, historia i szczegóły)
    • Składania przelewów (między własnymi rachunkami, na dowolne rachunki krajowe, podatkowe oraz walutowe), a także tworzenia zleceń stałych
    • Obsługi szablonów przelewów
    • Zakładania i zrywania lokat
    • Obsługi kredytów (saldo, szczegóły), bieżącego wglądu w informacje o zaciągniętych pożyczkach (historia, harmonogram, szczegóły)
    • Logowania PIN-em lub biometrycznie
    • Sprawdzania salda bez konieczności logowania do aplikacji
    • Odbierania powiadomień PUSH o zdarzeniach na rachunkach, jak również informacji wysyłanych przez Bank
    • Autoryzacji PIN-em operacji zleconych w mobilnym lub internetowym kanale banku  

    Informacje na temat obsługi aplikacji znajdują się na stronie producenta (link zewnętrzny).

    Voicebot

    Celem usługi jest zapewnienie klientowi możliwości blokady dostępu do bankowości elektronicznej
    (zastrzeżenia dostępu) w sposób niewymagający kontaktu z infolinią banku.

    Rozmowa z Wirtualnym asystentem jest prosta i przypomina rozmowę z konsultantem.

    Jak rozmawiać z Wirtualnym asystentem?
    • rozmawiaj z nim w naturalny sposób, jak z człowiekiem
    • VoiceBOT ma również swoje ograniczenia: nie słucha, kiedy do Ciebie mówi, więc poczekaj aż skończy
    swoją wypowiedź
    • udzielaj krótkich, ale konkretnych informacji
    • nie używaj skomplikowanych słów
    • nie ujawniaj danych osobowych
    • jeśli nie usłyszysz lub nie zrozumiesz pytania, poczekaj – powtórzy je
    • pozwól mi się wypowiedzieć - nie przerywaj wypowiedzi Wirtualnemu asystentowi
    • wirtualny asystent cały czas się uczy, więc jeśli nie rozumie Twojej wypowiedzi, to staraj się ją
    sformułować inaczej – użyj synonimu


    Wirtualny asystent może Cię nie zrozumieć, jeśli:
    • mówisz zbyt cicho lub niewyraźnie
    • mówisz szybko
    • w tle słychać szumy, hałasy
    • kilka osób mówi jednocześnie

    Uwaga: Nasz wirtualny asystent nie zapyta Cię o dane służące do logowania i autoryzacji. Pod żadnym
    pozorem nie podawaj tych danych w rozmowie.

    Bank Spółdzielczy w Rykach

    Centrala Banku

    ul. Warszawska 23
    08-500 Ryki
    woj. lubelskie

    tel.:  81 865 24 37

    Centrala i Oddział w Rykach

    ul. Warszawska 23, 08-500 Ryki
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Centrala Banku
    tel. 81 865 24 37


    Godziny pracy Centrali:
    poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30


    Oddział w Rykach
    tel. 81 865 26 20


    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek 8.45 – 16.30
    wtorek – piątek 8.00 – 15.45

    Oddział w Kłoczewie

    ul. Długa 67
    08-550 Kłoczew
    tel: 25 754 31 56

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Oddział w Stężycy

    ul. Podwale 2
    08-540 Stężyca
    tel: 81 866 30 05

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 16:00

    Filia w Nowodworze

    Nowodwór 71A
    08-503 Nowodwór
    tel: 81 888 12 38

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Filia w Ułężu

    Ułęż 168
    08-504 Ułęż
    tel: 81 866 79 03

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:30

    Punkt Kasowy w Rykach

    ul. Wyczółkowskiego 10 a
    08-500 Ryki
    tel: 81 865 30 17

    Godziny obsługi Klientów Banku:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:00